Gezin-School-Kerk

Jaarlijks is er op de tweede zondag van oktober een Gezin-School-Kerkdienst. Alle basisscholen in Bunschoten en Eemdijk werken hieraan mee. Op school gaan de kinderen een aantal weken voor de dienst beginnen met een Bijbels thema. Ze lezen verhalen en maken mooie werkstukken en tekeningen. Kinderen die buiten onze gemeente op school zitten, ontvangen via de mail een werkje. Zo kunnen zij ook meedoen. Voor mensen die geen kinderen (meer) hebben op de basisschool, kunnen thuis het leesrooster volgen. Het leesrooster ligt in de kerk voor iedereen klaar. Tijdens de dienst worden alle werkstukken en tekeningen tentoongesteld.

Je bent van harte welkom tijdens deze bijzonder feestelijke dienst!

De commissie van Gezin-School-Kerk bestaat uit Ryanne Willigenburg, Anneke Wieldraaijer en Wil-Jeanet Dop. Heb je vragen? Stuur gerust een mail naar

gsk@vaartkerk.nl