WELKOM

VAARTKERK

KERKDIENSTEN

LAATSTE NIEUWS

Vrijdavond 4 november stroomde de School met de Bijbel vol met bijna 40 kinderen. De Evangelisatiecommissie van Eemdijk organiseerde wederom Sirkelslag Kids!

Maar liefst 4 teams werden er gevormd en onderling gingen zij de strijd aan. Ds. Clement opende de avond en legde uit dat je natuurlijk graag wilt winnen met een spel, maar dat Jezus het nog belangrijker vindt dat we het samen met elkaar doen. Iedereen mag mee doen, meedoen is belangrijker dan Winnen! Ruim 1,5 uur werden er diverse opdrachten gedaan. Er zijn puzzels opgelost, collages gemaakt, ballen hoog gehouden, domino banen gemaakt en we hadden echte lenige limbo dansers in ons midden. De Evangelisatiecommissie deelde een heerlijk stukje hart uit en in de pauze was er lekker wat chips met wat drinken. Ook de vrijwilligers (Juryleden, Spelleiders, hulpjes) mochten daarvan meegenieten als dank voor hun hulp.

Landelijk doen er wel 350+ groepen mee jaarlijks met Sirkelslag. Gezamenlijk werd er ook geld gedoneerd voor de arbeidsmigranten in Qatar. Op Eemdijk hebben de groepen de volgende scores behaald:

1e - Groep olv Joost en Sander Griffioen: 395 punten

2e - Groep Patrick Koops en Lianne Clement: 355 punten

3e - Groep Ingrid Koops en Marien Clement: 353 punten

4e - Groep Willemijn Huijgen en Mark Nieuwboer: 339 punten

Op de avond zelf is er 82,90 euro opgehaald voor Qatar, maar dit wordt nog iets meer, sommige waren het vergeten. Zodra alles binnen is rond de Evangelisatie commissie het bedrag naar boven af.

Ds. Griffioen bedankte alle vrijwilligers en de Evangelisatiecommissie. Na het dankgebed, kregen alle kinderen voor hun deelname nog een heerlijke prijs mee naar huis. De reactie van de kinderen was duidelijk: Zij willen graag volgend jaar weer meedoen!