Ontmoeting en Inspiratie

Ontmoeting & Inspiratie (voorheen Vorming & Toerusting) is ons activiteitenprogramma en leerhuisprogramma. De commissie is van twee kerken samen, namelijk de Vaartkerk op Eemdijk en de Gereformeerde kerk Bunschoten-Spakenburg. Sommige activiteiten zijn nog interkerkelijker, zoals Alpha.

Het doel van Ontmoeting en Inspiratie (voorheen Vorming en Toerusting) is middels activiteiten mensen ontmoeten en inspiratie krijgen om met Gods woord bezig te zijn. De één doet dat door Bijbelstudie, de ander door te zingen of te tekenen. Weer een ander zoekt de stilte op. De activiteiten worden georganiseerd vanuit de Gereformeerde Kerk Bunschoten-Spakenburg. Er is een voorlopig programma gemaakt voor het seizoen 2022-2023.

Klik hier voor een overzicht van de activiteiten en meer informatie over Ontmoeting en Inspiratie.

Wilt u zich aanmelden voor een activiteit? Stuur dan een mail naar ontmoetingeninspiratie@gkbs.nl